Czas i miejsce

SPOT odbędzie się w dniach 29 kwietnia – 2 maja 2016 roku na terenie byłej szkoły podstawowej w Baninie, a obecnego gimnazjum, przy ulicy Lotniczej 15.

VII edycję konwentu rozpoczniemy o godzinie 17:00 w piątek i zakończymy o godzinie 17:00 w poniedziałek. Tegoroczny SPOT zapewni Wam łącznie aż 72 godziny zabawy, w tym: larpy, gry terenowe, rpgi, planszówki oraz wiele innych atrakcji.

Jeśli nie jesteś jeszcze zdecydowany na przyjazd, to zachęcamy do poczytania o naszej imprezie oraz zapytania znajomych. Gwarantujemy, że nie będziesz żałował przyjazdu :)

banino-szkola

Dojazd

spotSamochodem z Gdańska jest to raptem 30 minut drogi. Ponadto dotrzeć do nas można autobusem (linia 126, przystanek Banino-Szkoła), PKM (Pomorska Kolej Metropolitalna) i autobusem szynowym relacji Gdynia-Kościerzyna (przystanek Gdańsk Rębiechowo) oraz… samolotem, gdyż Banino położone jest blisko lotniska :)

Jak dojechać?

Czym jest SPOT?

SPOT to larpowe spotkanie fajnych ludzi i dobrych gier – czyli mnóstwo wspaniałej zabawy, konkretnych gier oraz niepowtarzalnego klimatu bez zbędnego, nudnego teoretyzowania. To impreza przyjazna nowym graczom oraz świetny sposób na złapanie wiatru w żagle dla starych wyjadaczy. Właśnie ten unikalny biwakowo-konwentowy styl SPOTa przyciąga graczy i twórców z całej Polski.

Dla tych, którzy chcieliby poturlać kośćmi przy klasycznej grze fabularnej przygotowana została Jaskinia RPG, a dla fanów planszówek Games Room obsługiwany przez blogowiczów z JaTyGry.

 

Akredytacja

Cały proces został oparty o specjalnie przygotowany system akredytacyjny Snailbook. Zgłoszenie się zajmie raptem kilka minut, a w połączeniu z wcześniejszym opłaceniem udziału w imprezie pozwoli wszelkie formalności na miejscu ograniczyć raptem do sprawdzenia czy wszystko się zgadza i wydania identyfikatora.

Zachęcamy do wcześniejszego akredytowania się w domowym zaciszu :)

Szczegóły akredytacji

 

Organizatorzy

Organizatorami siódmej edycji SPOTa są Klub Fantastyki Zardzewiały Topór, Insania, Pracownia Gedeona oraz blog Ja Ty Gry, którzy wkładają w niego całą swoją energię i doświadczenie, aby każde kolejne SPOTkanie z larpami było jeszcze lepsze od poprzedniego.

 Organizatorzy

Co zabrać ze sobą?

  • Stroje na larpy, w które chcesz zagrać;
  • Śpiwory, karimaty, ukochaną poduszkę i misia – czyli wszystko, co do spania potrzebne;
  • Rzeczy do higieny osobistej;
  • Wygodne i ciepłe ubrania;
  • Opcjonalnie jedzenie, acz sklepy są w odległości paruset metrów;
  • Sztućce, kubek, miskę;
  • Ulubiony podręcznik do RPGa, fajną książkę, kostki i rzeczy, które umilą Wam czas wolny bądź pozwolą na poznanie nowych ludzi;
  • Do gier fabularnych: stroje, biżuterię, bezpieczną broń larpową, karimatowy czołg i…
  • … dużo pozytywnych emocji i zapas energii na 72 godziny :)

zdj_079

Jedzenie i noclegi poza konwentem

Lista miejsc gdzie można zjeść lub wynająć nocleg inny niż w sleeproomie zamieszczona jest poniżej. Oprócz tego do najbliższego sklepu spożywczego jest 5 minut z buta, a do najbliższej pizzeri dzieli Was zawrotny dystans 200m!

Oprócz, jak każdy szanujący się konwent, mamy w pobliżu Biedronkę (15 minut piechotą), Kebaba (20 minut piechotą) oraz Stację Benzynową (naprzeciwko kebaba).

Gdzie zjeść i się wyspać?