Anna "Szarańcza" Szewczyk
Mateusz "Mozart" Mazurowski
Typ gry: Chamberlarp
Czas trwania5.5Ilość graczy22-25
BlokCzasMiejsceDzień
Larpowy10Larp room #2Niedziela

Opis

Świat przyszłości. Ludzkość dwa pokolenia temu nauczyła się modyfikować genotyp, biolo (ciało) i kogni (umysł). Ponieważ zmysły podłączone są do wszechistniejącej sieci, życie człowieka dzieli się teraz pomiędzy kontakty w gnoju (cielesne), kontakty w duszy publicznej oraz zabawy w plajach i szlajach. Gnój jest jeszcze istniejącą biologiczną podstawą do działania człowieka - choć modyfikowalne, biolo wciąż pozostaje bastionem większości umysłów. Dusza publiczna działa jak gigantyczny facebook. Na bieżąco można wyświetlać historie, lajki, zainteresowania i znajomych, a ludzie grupują się w gigantyczne frakcje oparte (i dyktujące!) o styl życia. Czym są plaje? To chyba najłatwiej wyjaśnić - to takie larpy, tyle że w wirtualnej rzeczywistości. Tak wirtualnej, że gdy wchodzisz do gry, angażuje ona wszystkie Twoje zmysły. Smak, dotyk, ból, zapach, uczucia... bywają czasem prawdziwsze od tych z gnoju. 

 

Gra dla każdej frakcji będzie wyglądać inaczej: Ekipa Smart Teamu będzie dbać o zadowolenie Gości i śledzić bugi w plajach, Alter Ego będą grać w plajach (będąc avatarami Teamu),  a NPCe i Goście będą tworzyc świat przedstawiony. a

Informacje dodatkowe

Ilość ról: 
(wszystkie unisex!)

Smart Team (#korporacja #nawijanie_bullshitu #efeciarskość): 5
Alter Ego (#improwizacja #emocje #być_może_głębsze_odczucia: 6
NPC (#improwizacja #planowanie #klimat): 6
Goście (#klimat #POPkultura #przerysowanie): 5-7

Gra w świecie opowiadania Jacka Dukaja: "Linia Oporu" z motywami z "Gamedeca". 
Gra przyjazna dla nowych graczy. 
W czas gry wliczone warsztaty (obowiązkowe).