Mikołaj "Iron" Adamczyk
Bartosz "Generał Panda" Zawadzki
Typ gry: Larp
Czas trwania3hIlość graczy25
BlokCzasMiejsceDzień
Info bliżej konwentu21:00SalaPiątek

Opis

Ulewa i wicher bez ustanku targa konarami drzew. Niespokojne bestie i potwory ukryły się zaś w swoich kryjówkach. Jedynie garstka wędrowców na przekór przeciwnościom losu zmierza traktem na spotkanie z niepewnym przeznaczeniem.

Jedni poszukują wiedzy, następni mocy, a jeszcze inni bogactw. Jednak przeciwstawiając się kroplom ostrym niczym brzytwy poszukują jedynie nadziei na wybawienie. Pragną odnaleźć miejsce w którym chociaż na chwilę przy cieple paleniska i dobrej strawie będą mogli zapomnieć o troskach.

Przeznaczenie często bywa jednak kapryśnie i splata losy osób na trakcie. Cóż się stanie gdy ludzie, krasnoludy, elfy i orkowie spotkają się w jednej karczmie? Czy Bogowie okażą łaskę i pozwolą spełnić marzenia bohaterów, czy może jednak odwrócą wzrok gdy anioł śmierci przyjdzie zebrać swe żniwo.

Informacje dodatkowe

DODATKOWE INFORMACJE:
Larp ma charakter spotkania różnych osobliwych postaci w karczmie, nie przewidujemy walki, ale jeżeli do tego dojdzie to działa WYSIWYG, czyli jak dostaniesz cios w nieopancerzoną rękę to jesteś ranny w rękę, jeżeli masz pancerz to chroni Cię on przed obrażeniami niemagicznymi. Obrażenia magiczne robią taką samą krzywdę jak niemagiczne.

MECHANIKA WYPRAWY:
Podczas larpa, gracze mogą wybrać się na wyprawę razem z Rangerem. Szalejący deszcz uniemożliwia przemieszczanie się bez kogoś kto zna tutejsze tereny. Po dogadaniu warunków wyprawy i deklaracji wyruszenia na przygodę, rozpoczyna się fragment larpa, który jest krótką sesją rpg o przygodach postaci graczy.