Ilość graczy: 17
Czas trwania: 3,5 h
Prowadzący: Selva
Notatka o prowadzących: Początkująca twórczyni gier, zwolenniczka postulatu hardcore larpingu.
Zerknijcie czasem na nią, czy nie usiłuje czegoś powiedzieć, gdyż zwykle robi to dość cicho.

Wstęp dla graczy

Niedźwiedzie!
Ród nasz znany z hardości serca i mocnych głów ponownie został znieważony przez ród Dzików. Tym razem jednak zatarg nie dotyczy wyłącznie nas, lecz i Kruków, z którymi jesteśmy związanie małżeństwem mego najstarszego syna i Kruczej córki. Przybędą do nas z początkiem następnego miesiąca, by uradzić jak postąpić ze swawolnikami.
Zbierzmy się więc, gdy słońce schowa się za linią drzew rozpoczynając nowy dzień i miesiąc. Według wspólnej tradycji – na Polanie.

Setting: Silnie oparty na celtyckich realiach starożytnych.
Czy są wymagane stroje? Tak
Opis wymaganych strojów: Proste tuniki, suknie, płaszcze (prostokątne koce sprawdzają się dobrze) czy inne elementy gładkie lub w kratę.
Dużo ozdób – wisiorów, bransolet, pierścieni (ale to już w miarę możliwości).
Dodatkowe uwagi dla graczy:
Przed grą odbędzie się wprowadzenie do realiów oraz omówienie mechaniki. Larp nastawiony na symulację świata przedstawionego.
Uwaga! W dużej mierze gracie rodziną. Będzie chwilka na nauczenie się imion i ogarnięcie więzów pokrewieństwa i powinowactwa. ;)
Lista postaci:

  • Członkowie rodów:
  • Niedźwiedzie – honorowi, hulacy,
  • Krukowie – dumni, porywczy,
  • Dzikowie – uparci, gruboskórni.
  • Wędrowcy.