Agnieszka "As" Krupińska
Typ gry: Chamber larp
Czas trwania4hIlość graczy10
BlokCzasMiejsceDzień
LarpInfo bliżej konwentuNamiotday_program_name_6

Opis

Świat jest jeszcze młody i dopiero uczy się chodzić wśród mgieł i powolnych wschodów słońca.

Jesteście mieszkańcami Wioski. Nie znacie innego życia, bo świat nie ma nazw poza Wioską. Dla każdego z Was Wioska jest trochę czym innym, ale jedno jest niezaprzeczalne – to Wasz Dom.

Wasz Dom jest ciepłem porannego światła wpadającego przez prześwity w gęstych, zieleniących się koronach drzew.

Jest pomrukiem zimnej, krystalicznie czystej wody płynącej w wartkim strumieniu na północy.

Jest świstem wiatru w okiennicach, które co wieczór same uchylają się, by wpuścić do środka pierwsze podmuchy lata.

Jest zapachem świeżych zbóż i smakiem ciepła ledwie co upieczonego chleba niesionego w bawełnianym tobołku.

Jest kojącym dotykiem matki i ostrym głosem ojca.

Jest skrzypieniem szorstkich desek pod naciskiem zimnych, bosych stóp, zmierzających szybko ku siennikowi by schronić się pod pierzyną.

Jest szeptem wysokich traw rosnących na południu, w których kryją się przerażające stworzenia.

Jest przystanią dla nienazwanych zjawisk, które wyją w ciemnościach nocy.

Jest pełen żywej wciąż magii, uroków i klątw, które sieją strach w sercach mieszkańców.

Wioska jest spokojna i tajemnicza, znana i przerażająca, bezpieczna i obca.

I z każdym miesiącem Waszego życia Wioska się zmienia, a świat starzeje.

~*~

Larp jest opowieścią zakorzenioną w słowiańskiej rzeczywistości, ale jednocześnie pełną fantazmatów.

O zmaganiu się z samym sobą, okolicznościami, moralnymi normami i wyzwaniem, jakim jest chęć napisania własnej historii w świecie, w którym życie opiera się o powtarzalność. O egzystencji na pograniczu faktu i baśni. O ludziach którzy za wszelką cenę chcą, z rozmaitym skutkiem, nadać sens codzienności.

Larp oparty jest na zgłębianiu relacji między postaciami na skraju dorosłości, grze na sekretach i tajemnicach oraz życiu w obliczu nieuniknionego - prędzej czy później czekającej każdego nudnej, powtarzalnej i przewidywalnej stabilizacji, dojrzałego życia, które dla postaci larpa jednoznaczne jest ze śmiercią.

Akcja dziać się będzie jednego wieczora przy ognisku podczas przesilenia letniego, w najkrótszą noc roku – Noc Kupały.

Informacje dodatkowe

Przed grą odbędą się warsztaty, których czas jest zawarty w czasie trwania larpa. Po larpie nastąpi krótki debriefing.

Wymagane stroje - sprawdzi się wszystko, co proste, wioskowe, słowiańskie.

Inspiracje do strojów: bit.ly/innyczas_s

Inspiracje do fryzur: bit.ly/innyczas_f

Muzyka, do której powstawał larp: bit.ly/innyczas_m

Każda z postaci żeńskich powinna mieć wianek - im większy i pełniejszy, tym lepszy. Jeśli go nie masz - napisz. 

Każda z postaci męskich powinna mieć wisiorek - na rzemieniu lub sznurku, drewniany bądź kościany, z dowolnym symbolem. Jeśli go nie masz - napisz. 

Jeśli masz pytania, wątpliwości, prośby, wolne wnioski - pisz! facebook.com/grynszpanowy