Paweł "Nehdehi" Szabała
Typ gry: Gra terenowa
Czas trwaniaIlość graczy11
BlokCzasMiejsceDzień
LarpInfo bliżej konwentuTerenday_program_name_0

Opis

W tajnej bazie terrorystów wszystko się układało. Handel narkotykami kwitł, a terroryści zyskiwali na rozgłosie wychodząc zwycięsko z kolejnych misji. Od pewnego czasu jednak zaczęły napływać zgłoszenia o ginących w niewyjaśnionych okolicznościach członkach gangu, bombach niewypałach czy mylących informacjach wywiadowczych. Terroryści mając podejrzenia, że w ich szeregach znajdują się zdrajcy, zatrudnili zaufanego detektywa, by pomógł im rozwikłać tę zagadkę.

Informacje dodatkowe

Na początku każdej rundy wszyscy losują karty przydzielające do jednej z trzech grup i wyznaczające tajny cel:
- Terroryści (czarne karty) - Ich celem jest odnaleźć i zabić wszystkich zdrajców.
- Zdrajcy (czerwone karty) - Ich celem jest wykończyć detektywa i wszystkich terrorystów. Zdrajca wie kim są inni zdrajcy.
- Detektyw (Joker) - Detektyw ma taki sam cel jak terroryści. Wszyscy wiedzą kim jest detektyw.

Po rozdaniu kart wszyscy stają w okręgu. Detektyw ujawnia się i recytuje formułkę:
“Wszyscy zamykają oczy i wyciągają zamknięte pięści przed siebie. Zdrajcy otwierają oczy i wystawiają kciuk w górę. Zdrajcy rozpoznają swoich zdradzieckich kolegów. Zdrajcy chowają kciuk i zamykają oczy. Wszyscy otwierają oczy i rozchodzą się w swoje strony.”.
Gracze eliminują się przy pomocy bezpiecznej piankowej amunicji wystrzelonej z pistoletów typu nerf. Runda kończy się po osiągnięciu celu jednej ze stron.

Inspiracją gry jest gra komputerowa “Trouble in Terrorist Town”.
Przykładowa rozgrywka:
https://www.youtube.com/watch?v=kcMQAK6r2iU