Ilość graczy: 11
Czas trwania: 2h
Prowadzący: Artur „Art, Darman” Kirczuk

Wstęp dla graczy

Star Wars Larp – Błysk II: „Leże Ślimaka”

…Wojny Klonów…
…dzień 616…

– Podobno lecisz jutro na Hutta.
– Lecę tam z Tobą przyjacielu.
– Ale jak to?! Przecież głównodowodzący nakazał mi przeprowadzenie śledztwa w sprawie zniszczenia tego nieznanego statku nad Ruusan.
– To Ty nie wiesz?! Huttowie mają jego wrak.

Wśród tysięcy wiadomości o morderstwach, porwaniach, planowanych zamachach, do biura wywiadu Republiki nadeszło zaproszenie od Huttów. Większość wiadomości od nich to próby wyłudzenia albo pułapki. Nie tym razem. Chcą sprzedać Republice bardzo interesujące, podobno, informacje i części nieznanego w Galaktyce statku.

Czy Republika wyśle swoich przedstawicieli?

I czy będą jedynymi zainteresowanymi?

Czy są wymagane stroje? Nie są wymagane, ale jeśli ktoś chce zabłysnąć to proszę bardzo. Stroje oficjalne: szaty, togi, płaszcze, dużo pięknych ozdób. Stroje nieoficjalne: Han Solo i jemu podobni :P

Dodatkowe uwagi dla graczy: Larp będzie kontynuowany w drugiej części: Star Wars – Błysk II: „Wyścig”.