Twórcy: Grzegorz „Belar” Bemke, Paweł „Kricek” Maliński.
Ilość graczy: 15+.
Czas trwania: 4 godziny

Notatka o prowadzących: Właściciele Karczmy pod Rozbrykanym koziołkiem we wsi Breitblatt ;), Twórcy cyklu LARPów Karczemnych w świecie Warhammera.

Wstęp fabularny

Nastał świt, tym razem Hrabia nie zaszył się w plątaninie murów i wież swego grodu. Widząc karetę wyjeżdżającą z bramy i otaczającą ją świtę, bardziej wpływowi mieszkańcy grodu, klasztoru i wsi zebrali się na wspólnym wiecu. Panowało ogólne zdziwienie faktem iż Kareta wyruszyła za dnia a nie nocą, jak to było w zwyczaju władcy. Tego samego dnia, wybrane poselstwo z mieszkańców wsi i grodu miało udać się do umówionego miejsca gdzie czekali co pełnię banici mieszkający w miejscowym lesie… Zapowiada się mroczny dzień.

Setting: Transylwania XIVw.
Czy są wymagane stroje? Tak

Opis wymaganych strojów

Średniowieczne. -Hrabia – Strój Arystokraty. -Świta hrabiego – najlepiej w ciemnych kolorach. -Mnisi – w habitach lub dowolnych podobnych strojach. -Banici – chłopskie ubrania w kolorach ziemi. Trochę rynsztunku wojskowego. -Chłopi – stroje chłopskie, najlepiej na boso. Poszukujemy również zbrojnych chętnych do biegania/chodzenia w pancerzach.

Lista postaci

  • Poselstwo (chłopi)
  • Hrabia wraz z Świtą (dworzanie i zbrojni)
  • Mnisi z miejscowego klasztoru
  • Banici z lasu