Typ gry: pogranicze larpa i jeepforma
Ilość graczy: 10
Czas trwania: 2h

Prowadzący: Marek „Gedeon” Bemke
Notatka o prowadzącym: Waga: nad-waga Wiek: schyłkowy Specjalizacja: larpy karczemne i dyplomatyczne Co się liczy?: klimat Poziom larpow: Ocenią gracze i historia

Wstęp dla graczy:

Uczestniczysz w spotkaniu klanu yakuzy, japońskiej mafii, której jesteś członkiem. Wasz klan jest w trakcie negocjacji mających zapobiec wybuchowi walk z innym konkurencyjnym klanem. Jednak komuś bardzo zależy, aby negocjacje zostały zerwane. Ten zdrajca jest wśród was. Wasz pan-daimyo domyślił się tego i dał wam godzinę, abyście wykryli zdrajcę. Po godzinie przybędzie daimyo z grupą egzekucyjną i sam wymierzy sprawiedliwość. Postaraj się przeżyć, tym bardziej, że czeka Cię jeszcze większa próba. Setting: Współczesna Japonia Czy są wymagane stroje? Nie Opis wymaganych strojów: Stroje współczesne. Postaraj się wyglądać jak gangster, złoczyńca, przestępca itp. Mile widziane dziary. Dziary dodadzą punktów szpanu, a to zapewni pewne bonusy. Dodatkowe uwagi dla graczy: To wzbogacona wersja granej już wielokrotnie Yakuzy.

Setting: Współczesna Japonia
Czy są wymagane stroje? Nieobowiązkowo
Opis  strojów:
Stroje współczesne. Postaraj się wyglądać jak gangster, złoczyńca, przestępca itp. Mile widziane dziary. Dziary dodadzą punktów szpanu, a to zapewni pewne bonusy.

Dodatkowe uwagi dla graczy:
To wzbogacona wersja granej już wielokrotnie Yakuzy.