Miejsce gry: Las
Ilość graczy: Dowolna
Czas trwania: Około 2 godzin.
Prowadzący: Piotr „Mały” Meler
Notatka o prowadzących: Banda leni i nierobów.

Wstęp dla graczy

Imperium opuściło północ. Legiony pozostawiły posterunki, osady i cmentarze bez opieki. Do boju ruszają Barbarzyńcy, aby złupić byłe prowincje Imperium. Zorganizowani w klany, chcą zdobyć jak najwięcej bogactw. To wojna na śmierć i życie, gdzie zdrada i podstęp liczą się równie mocno jak męstwo w boju. Wszystko jest dozwolone, aby sięgnąć po ostateczną nagrodę. Jest nią władza nad całą północą i innymi klanami.

Setting: Własny (Kroniki Drikanu: Barbarzyńcy)
Czy są wymagane stroje? Tak
Opis wymaganych strojów: Stroje fantasy (średniowieczne).

Dodatkowe uwagi dla graczy

  1. Każdy gracz otrzyma skrót zasad do zapoznania się przed rozpoczęciem gry.
  2. Do wyboru dwie profesje: Mag bitewny (gracz musi posiadać do sześciu bezpiecznych pocisków) i Wojownik (bezpieczna broń wymagana; tarcze tylko z mieczami do 80 cm).
  3. Gracze zorganizowani są w klany (minimum 3 osoby, maksimum 6). Gracze bez klanów zostaną losowo przydzieleni do nich.
  4. Uproszczone zasady walki ZT. Liczą się tylko rany w korpus; można parować rękoma. Strzały zabijają po trafieniu w dowolną część ciała lub ekwipunku (chroni przed nimi jedynie tarcza). Pociski maga działają jak strzały (Tarcza przed nimi jednak nie chroni!).

Lista postaci NPC

  1. Mistrz gildii (sprzedawanie łupów) – Mały
  2. Mistrz cechu (wykupywanie ulepszeń) – Tomasz Nowakowski
  3. Gladiator/Bandyta (Arena) – Szymon Lipniewicz
  4. Wszystko może jeszcze ulec zmianie. Szukam jeszcze kogoś na karczmarza i hazardzistę.